Monday, December 27, 2010

nk cakap sayang pun susah..


kite sayang kawan kite
tapi kite jarang skali meluah yg kite syg die
ntah2 mmg xpernah pn luahkn yg kite syg die,
so, no wonder la lau de pun xrealize yg kite syg die..
tapi lau kite dh luahkan kite syg dia pun
dia wat dono je..or xkesah pn kite syg die ke tak
mmg la kite rasa puas sbb kite dh luahkn kat die yg kite syg dia..
masalahnya skrg adalah...
sama ada dia hargai atau tidak
perhatian, prihatin dan kasih syg yg kite berikn pd dia..
msti sedih dan kecewa kan bile menyayangi org yg tidak menghargai
malah tidak menyayangi kite pun..
hurm..myb die syg..
tapi de tak tnjuk..
so, kite assume die tak syg kite..
habis , nk wat cane..
syg bukan leh dipaksa
lau korang syg seseorang dgn ikhlas..
spatutnya sayangilah diri die tanpa bersyarat
dan tanpa mengharapkan balasan..
barulah adanya hidup beerti pada memberi..
so, skunk ni..xkesahlah sama ada die syg aku ke tak..
asalkan... aku tetap syg die kerana Allah..
sebab..
korang saudara seakidah, seperjuangan dan seangkatan
dan se-se yg lain...hek3..
ape2pun..aku sayang korg sume..

5 comments:

C.I.K.S.I.T.I said...

~pemberi hadiah + hadiah =???? mana ye yang saya lbh syg..
[now ana dh ok aizat..jom jenguk ceritanya di blog ana..hehe..balas2 kat blog pulak]

Nur said...

lau ana..pemberi hadiah la..insyaAllah.
sekecil dan semurah mana pun hadiah yg die beri, ana akn terharu tatkala memandang ke dalam hati nya yg tulus ingat kite lantas memberi hadiah sbg tnda pghargaan kasihsyg die pd kite.. itu lebih bermakna..

=ciksiti= said...

kalau ana pun pemberi hadiah..tq awak..(^_^)..kenapa? nantikan post seterusnya...:)

salihsakuragi said...

NAK CAKAP SALAH TAK CAKAP SALAH JADI SEMUA SERBA SALAH

Nur said...

cm lirik lagu plak kan..ape yg salah, ape yg serba salah..?? meh habaq mai..:p